Monday 2 October 2017

Trading System Warframe


Trade System. Handelssystemet tillåter spelare att handla Prime Blueprints Prime Parts, Mods Platinum Void Relics, alternativa Arcane Helmets Companion Imprints och särskilda vapen på Clan Dojos Trading Post eller vid ett specifikt handelsrelä Maroo s Bazaar. Det finns ett minimum Mastery kravet på Rank 2 för att handla och antalet tillgängliga handelstransaktioner ökar med en varje Mastery Rank Upp till fem objekt kan handlas per transaktion och en handelsskatt är uppdraget att slutföra handeln. Handelsposten finns på platsen Dekorationsfliken om du är en arkitekt i din klan. Spelare kan också handla på jorden på Maroo s Bazaar. Notera När man handlar vapen, vapendelar och Warframe-delar kan en spelare bara handla det vapnet eller ramen om det är Prime eller har speciell status , som Prisma eller Syndicate. Another Note Endast huvuddelar som faller som delar kan handlas, huvuddelar som är tillverkade från ritningar cannot. Trades per dag Edit. The Trading Post som det verkar in-game. The nu mber of trades som kan göras per dag är samma som spelarens s Mastery Rank med undantag för Founders som får ytterligare två trades per dag Handelsgränsen uppdateras dagligen på GMT 00 00 och påverkas inte av hur mycket varor som byts ut i varje transaktion Vidare kommer rankning upp att ge ytterligare handel till nästa uppdatering. Trader debiteras för en handelsskatt som belopp i krediter baserade på produktens sällsynthet Spelarna måste betala respektive skatt för den vara de mottar i handel Dessutom kan en klanskatt fastställas av klanen som Clan Dojo är associerad med. Prismodeller som Primed Flow anses vara legendariska poster och kostar därmed en handelsskatt på 1 000 000 1 000 000. Primed Mods erhållna från Daily Tribute kan emellertid inte handlas . Summa av skatt per vara.500 per enhet av Platinum.1 Särskilda vapen måste vara oanvända, utan att någon Affinity Forma eller Orokin Catalysts kan handlas. 2 Spelare kan inte handla den ursprungliga mängden platin om att alla konton börjar med Detta för att förhindra att spelare skapar nya konton till platina. Spelare kan inte handla platina som har varit begåvade till dem. Behandlingsterminologi Redigera. Folk som använder handelschatten har egna akronymer för att sammanfatta sina erbjudanden Nedan är en kort lista över de vanligaste akronymerna i Handelschatt En mer omfattande guide finns här. WTB - Vill du köpa. WTS - Vill du sälja. WTT F - Vill du byta till. PC - Prischeck. Starta en Diskussionsdiskussioner om Trade System. im köper en plz kontakta mig mitt namn är troyka2010 2017-03-07T20 01 36Z. Jag har en för dig blå och röd kontakta mig i spelet inposed 2017-03-13T01 57 18Z. That s gay 2017- 02-11T21 46 11Z. Wel om du kunde handla start plat då kan du bara skapa ett ton alts för att få gratis plattform 2017-03-10T03 15 19Z. Warframes Trading system och Conclave. warframe för konsoler har en allvarlig fråga, eller från mitt perspektiv gör det, och det är hur handelssystemet fungerar. systemet är s ame i allmänhet för alla system inklusive pc, men det måste vara mycket bättre eftersom jag tycker det är nästan omöjligt att använda handelschatt eller basaren av någon anledning för att det bara är en röra den nuvarande metoden är om en spelare behöver köpa sälja eller handla något de har två alternativ som går till basaren och hoppas att någon kommer att köpa dina saker om du står där i timmar eller placera dina erbjudanden i den alltid superhastighet rullande handelschatten som är så full av slumpmässighet och ofta bs av alla som försöker handla alla former av slumpmässiga saker som motsätter sig andra eller blir rippade som det står nu på ps4 för mig, det är nästan omöjligt för mig att få några affärer gjorda, jag erbjuder huvuddelar eller mods eller något för platina och jag får aldrig svar inte heller kan jag någonsin hitta någonting jag behöver eller vill ha vid ett tillfälle till ett rimligt pris eftersom det är allt platina baserat och som jag inte kan få platina utan att köpa med i verkligheten pengar som inte händer. Jag tycker att handelssystemet borde vara mer lik DC univ erses eller runescapes, där det finns en handelsterminal som helst på spelarens skepp där varje objekt som kan köpas, säljs eller handlas i warframe listas med mini - och maxprisproblem på platinapriser, andra artiklar kan också listas men plat verkar vara målet som fastställs av antingen ett aktiemarknadstypsystem eller en statisk mängd så det finns inga ripoffs och så spelarna kan sätta alla objekt som de vill bli av med eller köpa kan listas på detta system till rimliga priser så länge som de vill kunna vara uppe för en dag, månad eller någon månad och om inga erbjudanden kommer genom dem har de möjlighet att sedan handla tillbaka till själva systemet för halva eller 3 4 det vanliga priset efter vilket objektet förstörs eller något annat. issue warframe har som är samma som alla spel av liknande stil, typiskt mmo och även fps-spel har denna fråga men dess pvp, conclaven, medan jag vet att pvp i något spel aldrig är perfekt är problemet oftast för att spelen inte kan göra latensen utfärdar mer balanserad mening det finns allvarliga nackdelar för mestadels alla, eftersom två helt olika saker kan ses av två olika personer och det kan förstöra aspekten att vilja spela eller spela ganska i vissa fall medan jag aldrig har spelat conclave i warframe fram till idag för vintervakt jag vet att det fortfarande har liknande problem genom ut på vintern varning ut ur 4 matcher med två olika grupper mitt team förlorade varje gång eftersom det andra laget ir mitt lag hade lag menar att vi inte kunde göra någonting, även om vi gjorde det bra vid början började det snabbt förändras och stannade unwinnable för mitt lag helt enkelt för att ingen skulle kunna göra någonting gjort att vi behöll handel eller döende efter att vi träffat först. samtidigt tycker jag inte riktigt om pvp i spel som warframe, de behöver alltid vara helt ens för att det är en snabb sätt att förstöra ett spel för människor om någon inte kan spela eller vinna på grund av okontrollerbar fördröjning att många människor medvetet har kommit in i pvp-matcherna, måste det enda konkagetet vara bette R är justering för lagproblem och mindre pvp-kampsätt och har kanske raser eller något som kan vara lite lättare att styra. Jag skulle vilja se ett pvp-läge som liknar multiplayer av sonic äventyr 2 slag eller ratchet och clank där de hade en tävling där karaktärerna helt enkelt glidde ner sig i raderna för att komma till slutet av ett skede först skulle modet kunna bli utmanande genom att ha obsticles i vägen och på banan som kan sakta ner dig om du slår dem men du kan hoppa mellan skenor för att undvika eller hoppa dodge om de var rätt hieght, det kan också vara några powerups och saker som gör att du kan röra med den andra spelaren s och ha det så spelarna är mestadels balanserade de kan ha några olika statistik att plocka från som en all-runda klass som är medium linje för allt detta skulle förhindra att snabbare gå mer smidiga warframes från havign en naturlig fördel eftersom det inte skulle vara någon skillnad i den situationen mellan warframes. Fames of Shadow wr ote det enda som warframe har en begränsad inventering på är vapen och warframe slots annat än att deras är obegränsad kapacitet för saker och om du menar att det inte finns många saker i spelet för att göra en marknad värd det är fel som om du räknar alla saker som kräver flera delar och platina i sig finns det mycket eller saker att handla bland spelare plus om du någonsin har gett Runescape eller DCUO så vet du att de inte har en enorm mängd saker eller skillnader mellan saker än de marknaderna är mycket effektiva, eftersom ganska mycket allt kan säljas ganska snabbt. För att använda webbplatser eller webbplatser från tredje part, verkar de vara tillämpliga och fungera mycket mer för pc-spelare, eftersom jag sällan ser konsolspelare använder dem huvudsakligen för att de har chanser att springa in trollhandlare mer än om direkt handlas i spel eftersom en datorspelare kan få på sig att vilja ha något från konsolspelaren som försöker hitta den personen och överraska att de inte är legitiska erbjudanden, plus bigg est problemet är att folk bara vill snabbt flytta sina produkter inte gå till en webbplats posta vad de har vänta och uppdatera väntar på möjliga svar också enligt forum och sådant som jag har läst det verkar pc trading system är ganska mycket bättre för ganska mycket alla, inte bara de som säljer specifika objekt på superhöga eller supera låga priser eller vill ha galen saker som handlar för värdelösa saker. Och medan det är förmodligen föråldrat eller inte tillförlitligt för det första eftersom det är den enda riktiga platsen som jag har funnit med vad som verkar som legitima priser på saker som jag använder WFtrading webbplats som en refrence, brukar jag stanna på vad som helst är lågt eftersom det verkar rättvist för objektet s men det är den enda synpunkten som jag har funnit som verkar verkligen vara meningsfull. Jag hänvisade till det totala antalet omsättbara objekt och nej jämfört med spel som utnyttjar ett handelsstationssystem effektivt numret är inte ens en bråk Vi kan inte handla resurser eller de flesta av vapnen i detta spel Jämfört med de exempel du gav det får mig att tro att du inte har spelat dessa spel själv De har väl över x200 antalet faktiska omsättningsbara saker eftersom de antingen har ett komplext resurs - och hantverkssystem eller de använder RNG-statistik för sina plundstabeller. De flesta använder också ett system där skräpobjekt tjäna andra ändamål, vilket framgår av GW2 och WoW No, Warframe har bara en bråkdel av antalet objekt som kan omsättas och faktiskt värda någonting för att motivera att gå men försöket att använda systemet. Konsol användare är lika förmåga att använda sajten som PC-spelare, utan mer chans att hitta en trollpost som någon annan. Och konsolen använder exakt samma handelssystem som PC har, så ingen aning om var du kommer från den datorn har ett bättre system. DCUO är precis som GW2 och WoW, de har RNG i sin statistik för utrustning som gör slipningen till objekt mycket mer tröttsam, och ökar också det totala antalet handlarbara saker. Människor söker då de översta tierna eller de föremål som används för att tillverka dem, eller de går till föremål th på är gjorda av ett yrke som de inte gick in för att undvika att slipa sig själva på ett alt, eller de går för att sälja varor för ett yrke som de inte använder för Warframe har ingenting alls så. Våra vapen har alla fasta statistik, arent handlas bortsett från de sällsynta få som måste köpas från fraktioner eller byggas från delar, resurser kan inte handlas, basvaluta kan inte handlas. Stats definieras och ändras sedan av mods, varav många är gemensamma på grund av antalet gånger människor spela de uppdrag de släpper i. De sällsynta få som har ett värde ja, de är omsättningsbara varor, men saker som Ammotrumma. Väl över hälften av mods i spelet som är icke-konkava exklusiva är värda mindre än smuts på grund av det mycket överväldigande utbudet, och Mods utgör den största delen av ombytliga föremål i detta spel. Marknads - eller handelspostsystemet skulle misslyckas som det gör i de flesta stillastående spel där artiklarna kommer alla att läggas upp och när utbudet går upp efterfrågan inte bara faller men det gör det också de pris Eftersom htepriset nu syns synligt i spelet blir det underkastat tills varan ligger i basen lägsta möjliga. Nu lägger du bara en vara upp på ett kartong och väntar i linje för de 300 andra samma föremålen som postades före dig lyckas hitta en köpare i någon ospecificerad tid Låter som något bättre av ett system alls Det förstör helt och hållet all potential för att vinna vinst genom att spela marknaden och minskar drivkraften för att människor även utnyttjar handelssystemet för egen vinst efter det når saturation. the trading setup i warframe medan jag får syftet att ha det huvudsakligen fungerar för prime saker som är hela målet för spelet och handelssystemet det verkar det är fortfarande ett dåligt system som det hindrar spelarna från att kunna avancera, och ett exempel på detta är om en spelare har två fyllda warframe slots eftersom de växlar mellan dem på högre nivå uppdrag där deras krafter är mest effektiva som ember vs infekterad det håller spelare som inte har råd att köpa platina hela tiden, antingen för att de är unga eller för att pengar är svåra att komma med, därför att de spelar en frihet att spela spel i första hand från att kunna avancera vidare i spelet, för om du behöver ett nytt vapen, warframe, eller behöver komplettera en sträckning måste du ha maxed out warframes med galna högkraftsvapen som det verkar finnas en gräns baserad på hur vapnen fungerar även när modded, och du måste spendera timmar som oftast slipning för att kunna att komma någonstans i spelet, vilket är bra men om jag spenderar 6 timmar i ett spel som samlar slumpmässiga mods att jag har en massa eller inte behöver för min playstyle, borde jag vara med att handla dem för platina för att öppna nya slots eller köpa resurser eller till och med speciella marknadsposter, men hur det fungerar är om jag erbjuder någonting som inte är den främsta kryssrutan eller inte i nivå 4, primära växellådor kommer det aldrig att vara ett erbjudande om det, om jag tar dna-mallar på min kubrow och försöker handla de som uppenbarligen är ibland värdefullt, det finns inga erbjudanden någonsin så att någon måste stå runt i sitt skepp eller i basaren hoppas någon kan komma och handla dem för någonting är hemskt för gameplay även om de inte kan eller vill inte ha ett bättre handelssystem, de behöver räkna ut något eftersom jag inte hitta spelet roligt som de flesta skulle inte om allt du kan göra för att spela är att spendera hela din tid i en handel chatt försöker sälja saker för mer än 1 plat som är erbjudandet av många människor för saker som sträcker sig från nivå 4 primära redskap till mest vanliga av mods. while DCUO har en galen mängd redskap är det faktiskt ganska förutsägbart vad som har hänt, beroende var du går kommer du troligen att hämta flera av samma eller liknande föremål och ändå kan du ta dessa objekt även låg nivå till handelssystemet och bli av med dem, de flesta saker i dcuo om inte dess faktiska komponenter inte kan användas för att tillverka saker och i själva verket är de flesta värdelösa snabbt men det finns ofta flera hundra av samma sak som säljs i handelssystemet på det jag och det fungerar väldigt bra samma sak gäller Runescape vän som fri spelare, du är begränsad i vad du kan ha, använda och samla men nästan allt, även en uppsättning 100000 hinkar vardera kostar 1 guld varje burk och har sålts på deras marknad före och där brukar vanligtvis flera tusen kopior av samma saker säljs hela tiden, även de dumaste möjliga sakerna som någon karaktär kan skapa, men det fungerar så varför kan det inte fungera på ett liknande sätt. säger att jag har 14 undertrycka mods fullt maxed, Jag går in i handelschatt för att försöka få 1-5 plat för varje, eftersom det tar tid att samla och nivåera upp mods, jag tycker inte att det är roligt att vänta flera timmar och upprepade gånger erbjuder mina saker hoppas någon kan handla med mig som inte kommer att hända i En sådan situation som det borde vara möjligt att sälja de nämnda artiklarna i ett centralt baserat handelssystem, om någon på datorn ser mitt erbjudande och vill ha modet att de kan få det, om en Xbox eller en annan PS4-användare ser det, men de kunde inte se det i chatten kan de också få det, men vad om ingen vill det varför inte kunna sälja den till någon form av bot eller slumpmässig karaktär DE kunde göra att det skulle handla objektet för pengarna eller platta men inte lika mycket som andra så om priset på en vara var 20 plat bot kan få det för 10 eller 15 så att spelare kan bli av med de föremålna lätt så att de har råd att utvecklas genom spelet. Du tänker igen att dina slumpmässiga mods faktiskt är värda någonting, liksom att begränsa dig till att bara använda in-game chat när mycket mer sofistikerade sätt att skicka en handel finns redan Det finns ett handelsområde i detta forum Det finns ett handelsområde på wiki Det finns två ganska bra webbplatser dedikerade till att göra affärer, både tillgängliga från alla konsoler, datorer , och de flesta mobiltelefoner Det finns en handelskanal i det officiella Warframe Discord Varför tvingar du dig själv att använda chatten i spelet eller basaren väntar och försöker sälja något som av ljudet av det är till stor del värdelöst. Och Runescape hur länge har du spelat tha Det är inte så länge som det verkar. Gå tillbaka en bra 7 år och kolla och se vilka priser som var då, innan de lade till sitt handelsmarknadssystem och sedan efter Leverans för mycket varor var mycket mindre än vad som nu är efterfrågan också begränsat eftersom färre saker fanns för att folk skulle köpa. Priserna var dynamiska för att efterfråga objektet, eftersom efterfrågan ökade, det gjorde priserna. Nu säljer dessa varor på minimalistiska värden. Det exakta scenariot jag sa till dig plågar det spelet GW2 och WoW för den överväldigande delen av de omsättbara föremålen Det är inte ett fungerande handelssystem, det är ett fungerande återvinningssystem. Du återvinner din skräp för att du ska få tillbaka pengarna eftersom det är det maximala du kan få från föremålet, vilket bara händer med vara den största minsta tillåtna mängd för objektet att sälja för de få och långt mellan objekt som faktiskt önskas av människor att köpa fortfarande hänger på en tråd men de blir ständigt och konsekvent krossade om och om igen när människor får mer och mer otålig att sälja deras föremål snabbare och snabbare De få kommer att försöka hålla sina värden i högre mängder, men eftersom utbudet för en vara som faktiskt ger en avkastning går upp för att folk ser att göra den buken, drar deras vänta längre och längre Snart faller det genomsnittliga värdet av föremålet ner som äldre inlägg för handel antingen slutligen sälja eller få tagit ner av affischen som nu är villig att bargan bara för att bli av med det övergripande priset sjunker så att människor blir mer och mer behagliga att underkasta mer bara så att de kan göra sitt mynt Grattis, du har skapat ett självnedslagande system med en självstyrd marknadskraschgenerator. Också nej, ingen handel mellan konsoler är inte ens möjligt, så ingen aning om var eller varför du tänker som skulle fungera eller är relavent här De är inte bara på en annan server än oss, de är också bakom uppdateringar Det är inte möjligt för dem att köpa något från ditt PC-konto. Och handla dina varor till DE genom en bot Berätta för mig, var en t erbjuder det alla DE-vinstmedel. Berätta för mig hur går den här ideen inte ihop hela vinstmarginalen i smutset. Det skulle effektivt förstöra alla de s-värdefulla platförsäljningarna och minska deras större platta försäljning varför varför skulle man spendera riktiga pengar längre om du gör en sådan lätt odlad sätt att få det platta utan att behöva ens stör med handelssystemet alls Kasta det här objektet till botet Visst är det värt mindre men i den tid du sparar, gör du total vinst eftersom i den sparade tiden kan du gå ut och laga dessa skräpmodeller i ytterligare 6 timmar istället för att försöka sälja dem. Poängen är att i varje enskild en av de många MMOs jag någonsin har spelat, över 3 dussin som använde någon form av handelssystem där du kan posta affärer och se andra människors upplagda handel som kan ställas in och hållas på när människorna är offline eller gör egna saker, kraschar marknaden till minimala värden på de flesta objekt i spelet DE vill inte ha det att bli normen i sitt spel A en affär som de vill ha incitament för att människor faktiskt spenderar pengar på spelet, låter människor ha möjlighet att kringgå det i en utsträckning genom att handla saker runt för den valutan och ändå inte låta det bli för lätt att kringgå det incitamentet att det dödar sin chans till en försäljning. Spara ändringar Förhandsvisning Avbryt. Jag förstår att DE vill ha pengar från ingame-inköp och det är inte den bästa metoden, men det är inte en bra metod i sig om ett spel innebär permanent slipning av samma saker över och om igen för att försöka samla de minsta sakerna tillsammans för att kunna avancera i spelet, som i warframesfallet har fler vapen, redskap och warframes än vad som gör riktigt varierande innehåll eller spelning, kommer de flesta att gå den enkla vägen för att helt enkelt köpa allting eftersom det är snabbt, ger dem en fördel, och vad de inte behöver, de kan sälja till folk som inte har extra pengar att köpa alla saker i spelet, det medför att samma sak har många spel där det är mer av en lön för att vinna mekaniker även om det verkligen inte finns en hel del i warframe för att faktiskt vinna det gäller fortfarande som alla som legitimt spelar det nämnda spelet för att leka det förmodligen inte kan avancera eftersom de behöver högre material och objekt ännu men de kan ha specifika belastningar baserad på specifika fiendrupper som anges före den infekterade vs ember men ember mot de flesta fiender med värld i brand vinner och om den nämnda belastningen har blivit färdig för att göra plats för att prova nya warframes för att fortsätta planera upp måste du återigen grinda låga nivåer till fortsätt spela och efter de första 5 gångerna på att spela på en planet är det ganska lätt att navigera på ett uppdrag. Anledningen till det här nämns är att de som sjunker köper allt som inte har det problemet, du kan få de mest kraftfulla vapenna i spelet och starkaste warframes men om du råkar vara en legitim men ekonomiskt funktionshindrad spelare kan du glömma att ha mycket chans i spel som warframe med att köpa våra grejer eftersom det låter s du vinner mechanics. as för Runescape, jag har faktiskt spelat thaat spel för lite under 10 år, och det var ungefär två år sedan när jag gick för att kontrollera framstegen i hans spel efter så länge och jag kan säga det här var jag runt för det mesta av början av runescape som både medlem och fri spelare, och den stora utbytet var och har alltid varit ganska lika i de flesta kassetter som jag alltid har sett saker som drake i hans miljoner, tillfälliga föremål skjuts uppåt men priserna i allmänhet har alltid varit ganska konsekventa och till och med med slumpmässiga reletivt skräpsprodukter handlar de snabbt och tillförlitligt mestadels, jag sålde en gång en hel inventering av torrlera för högsta möjliga värde och det fungerade, nästa dag hade mitt guld och fortsätter arbeta för det, det är hur systemet ska fungera, om spelarna arbetar för sina saker borde de enkelt, snabbt och tillförlitligt kunna sälja sina föremål som de inte vill ha för varor som vanligtvis valuta ingame eller andra varor av lika värde warframe egentligen inte har det här och jag vet det inte för att om du inte går ut i spelet för att handla som du nämner på dessa tredje part webbplatser hittar du handelserbjudanden i chatten som att sälja prime skräp 1p eller sälja X prime set 200p vilket innebär att även de bästa möjliga sakerna kan undermindingly säljas och handlas som dödar systemet helt, i allmänhet när jag går för handel jag tittar på WFtrading är fortfarande inte säker på om det har pålitlig prissättning på det men det verkar rättvist och jag tar vilka högre prissatta guldmodeller, eller huvuddelar, och har även försökt kubrow dna och ändå vill ingen handla eller köpa mycket av någonting till och med för det lägsta rättvisa priset som det skulle kunna säljas för utan att bli avskuren, det nuvarande systemet som DE behöver kräver 3: e partiintervention som kan vara sketchy i allmänhet troll och människor som planerar att hitta dumma spelare att riva ut tenderar att hålla sig till den mest posulära och effektiva metoden, plus internet brukar vara mestadels idioter men jag har faktiskt försökt ett par forum handelsplatser innan och som WF-chatten går det inte mycket om du inte har fullt Teir 4-utrustat och vill sälja det billigt till någon som också är en market breaker. typically min speltid på warframe spenderas försöker få bättre gens och delar att kompensera min klanbas, även om det inte har någon mening, det är roligare än permagrinden för typiska warframe, och när jag får ganska anständigt klassificering av föremålets främsta vapendelar, främsta warframe delar eller guldmodeller har jag en vit prime mod men som vanligt kan inte handla de för att det inte är en baro-handel, försöker jag bli av med några delar som jag inte behöver försöka handla för platina eller till och med andra delar av samma nivå som paris prime-delar men ingenting och det verkar som ett problem, inte i det faktum att handel inte fungerar för skit men att det kan undergrävas av högvärdesobjekt som handlas för lågt, oavsett orsak, några bra saker är inte handelsförsäljbara eller jsut i allmänhet ingen som vill handla för någonting, om inte de kan få det billigt menande någon får otrojd, det är därför jag tror att en centraliserad marknad är bättre, eftersom det kanske inte är så bra att alla erbjuds på bordet och om de regleras inte kan undergrävas grymt för att förstöra marknaden från över eller underinflation, verkar DE själva faktiskt förstöra marknadsföra sig något eftersom de har några material som förekommer som kluster på kartor som ger stora mängder av vad som var svårare att få material, eller till och med material som forma kan lättillgängligt odlas av en lycklig spelare som får ett musikrum på LUA men främsta saker är fortfarande galen svår att få för att RNG och om du får den är det förmodligen lägre nivå om du inte redan har OP-saker i första hand på vilken tid det inte ens betyder. Gränsen är en inbyggd del av Warframe Samma sak sägs för varje spel du gav som ett exempel Runescape s grind är abysmal i jämförelse på grund av antalet olika färdigheter som man skulle behöva jämna upp, vissa har fruktansvärt smärtsamma system för utjämning om du inte prenumererar till hela spelet Låter lika som att vinna för att vinna mekaniskt som du har hävdat Warframe för att ha spel som WoW och GW2 har precis lika redskaplig slipning för att få de bästa teirartiklarna för din nivå, vilket kräver upprepad spelning av samma områden eller fängelsehålor för att få smal chans med en nyckeldroppe, sjunker med chanser långt under de som ses i Warframe. Dina exempel arent håller tyngd i detta område. I Discord jag har ofta har vi haft flera dussin nya spelare gå med som hade en mycket begränsad utgiftskapacitet att få fler slitsar. De gjorde det ganska bra för sig själv men för att de sätter tiden i Nu har tre av dem jag vet har avancerat i det här spelet snabbare än jag har, som jag har spelat det här spelet sedan Alpha medan de knappast har varit här i 6 månader och man har genom handel förvärvade över två gånger platta än vad jag har sett eller haft genom att köpa utan att de spenderade en krona eller mycket tid att vänta på affärer. De undvikde handelstiden genom att göra saker som de flesta människor i det här spelet undviker, Raids bei ng ett nyckelexempel eller odla för och sälja heta föremål eller primära mods som släpps. Men deras begynnelser spenderades mer på att lära mekanik och upptäckte vad de tyckte om i spelet, inte på tanklös progression för progressionens skull eller förvärv av bästa möjliga sak för en viss situation Om det är ditt mål tidigt då gör du det ganska fel Full effektivitet är bäst sparad för när du har lyxen att göra det, före den tiden är en generaliserad allround byggnad typ vad du skulle gå för att därmed eliminera använd denna ramvapen i denna specifika situation bara mentalitet Varje ram är kapabel för det mesta av spelet, men vissa är bättre på vissa saker, värre hos andra, var och en med sina styrkor men ändå i stånd överallt. ram för att göra plats för en annan isnt fruktansvärt svårt att göra, jag var tvungen att göra det flera gånger innan handel var till och med en sak innan jag fick utgifter för att köpa några slots Om man vill framsteg th men det skulle behöva göras ja, men du kommer inte att förlora någonting som kommer att vara fullt, så att dina framtida upplevelser blir permanent permanent. Problemet är att DE själva vid flera tillfällen har platt ut sagt att vi inte kommer att lägga till ett marknadssystem, det skulle inte fungera för Warframe Och det skulle inte vara De viktigaste marknadsförbara objekten vi har är mods, imprints, huvuddelar, arkaner och reliker De flesta mods är så lätt uppfödda och färdiga i sådana kvantiteter att de är värdelösa redan, oförmögen att sälja även i bulk Deras huvudsakliga användningsområde är endo längre, vilket alla spelare som gärna använder sig för sig. Rivens är de viktigaste marknadsföringsmodellerna nu på grund av den kraft de har, men du har fortfarande Kuva-slipningen mindre nu med locket och rerollerna för att hantera Imprints har en begränsad marknad är de enda verkliga önskvärda prydningarna de med sällsynta genetik, som Lotus-markinerna eller minsta maximala höjd, men en viss färgimprints används inte lika enkelt för vinst på grund av de sällsynta egenskaperna hos de önskvärda egenskaperna och gränsen för 2 prints per följeslagare Arcanes har en RNG för att få de specifika få marknadsförbara arkanerna och för bästa utbetalningen krävs tio kopior som ska säljas på en gång, inte en lätt uppgift eftersom många människor inte tar sig tid att lära sig raid kör det ganska enkelt faktiskt inte heller tid att köra det tillräckligt många gånger för att få önskat objekt. Det skiljer sig inte från WoW-fängelsehallen för att få en rustning eller ett sällsynt vapen ärligt och människor skämmar det till en absurditet. kommer att bli överskott för de flesta vanliga föremål, de är huvuddelen av dukats utbetalningar. Sällsyntaste delarna är vad som skulle spika i en försäljning för ett helt objekt, men eftersom så många människor gör gårdarna för dessa föremål, är efterfrågan inte lika hög. viktig del av detta spel främsta jordbruket Inte många människor kommer att försöka undvika det Med premiärvalvet, men du har mindre utbud, så nya spelare som saknade att få en nuvalvad vara har något att jobba för och köpa, fortfarande inte för mycket av en marknad att gå ut av though. In en marknad som du föreslår det faktum att alla erbjudanden är på bordet är varför undergräva och prissänkningen blir så extrem som värdena sjunker till absurda nivåer Folk blir lurade eftersom det mycket system de använder för att handla gör det lättare för fler människor att lägga till utbudet, driva priserna ner Om du kan se exakt vad alla erbjuder, vet du exakt vad du ska underskatta så att du får först i queen. Se bara på GW2 s-marknaden. De flesta objekten är till lägsta möjliga pris, vilket är samma exakt pris som du skulle få för att sälja objektet till NPC-leverantörerna ändå, vilket gör det till en nettoförlust på grund av skatten på försäljningen affischen måste betala. Detta berodde på hur mycket utbud det fanns med liten eller ingen efterfrågan på att artiklarna läggs ut Om du ökar möjligheten för människor att marknadsföra ett objekt, kommer fler att använda det för att försöka sälja ett objekt. Ju fler människor som säljer varor, desto mindre odds har du för någon att köpa dina varor, även om du Alla postar till samma pris s Allmänna varor skulle sjunka till abysmalt låga priser på grund av att befintlig leverans redan ligger långt över efterfrågan. Sällsynta föremål skulle följas snart efter att underbud och efterfrågan sjunkit, eftersom folk ser att systemet arbetar vid tidpunkten för en försäljning och de försöker komma in på det för en snabb buck skulle Rares följa upp sist men fortfarande lider av samma problem och så småningom bli de enda verkliga omsättbara artiklarna för vinst som är värt ansträngningen att använda systemet. Den enda anledningen till att vissa objekt behåller en känsla av värde i GW2 eller WoW beror på att deras utvecklare såg problemet och gjorde de föremålen, till exempel mid-terir rarity wepaons och pansar, kan brytas ner i en resurs som används för högre kvalitet hantverk eller bjälks till en chans i sällsynta material Materialen är alltför stora rikligt i Warframe nu, vilket reducerar användbarheten av ett sådant system och det hantverkssystem som inte skulle fungera bra på ett material som uppnåddes uteslutande av att bryta ner något annat du tillbringade 12-24 timmar byggnad för en chans att bli. DE dödar inte sin egen ekonomi genom att göra formler som kan erhållas i Lua eller resurser sjunker i buntar. De har faktiskt rapporterat att Forma-inköp är stigande eftersom de lagt till 3 forma-bunt och resursboosters är ännu mer önskvärda nu till den ökade tillgången på sällsynta material Flera människor från mitt missnöje såg ingen nytta för boostersna före uppdateringen som lade till knutpunkterna eftersom de inte alltid garanterades en sällsynt resursdroppe i alla fall, så varför slösa pengar på en. Även om de sällsynta resurserna är en lite mer rikligt och jag har sett flera av dem som köper boosters, oavsett om de är från marknaden eller från Baro. Den övergripande balansen mellan köpare av dessa artiklar har inte förändrats så mycket. De som ser dem som mer värdefulla som nu kan laga dem lätt kan odla dem och inte känna ett behov av att köpa en ökning, medan andra som behöver ett överflöd av dessa saker ser mer värde i boost än den ökade odlingsbarheten ensam. Mycket av oss har OP-saker som det står men vi går fortfarande efter och gårdar för dessa saker eftersom vi vet att dessa föremål, som Forma och katalysatorreaktorer, gör saker mer kraftfulla överallt och låt oss testa effektiviteten hos dem. Spelet är ett helvete mycket roligare när du fokuserar mer om att se vad saker kan göra snarare än att hitta bara en metapost och hålla fast vid det. Spara ändringar Förhandsvisa Avbryt med dina åsikter men problemet jag har är att jag faktiskt spelar huvudsakligen för att testa saker ut, men jag vet också gränserna av de flesta saker helt enkelt från hur andra liknande föremål fungerar eller har fungerat och även med en helt modded warframe med de bästa nmods för min playstyle och vapen med en specifik elementskombinationsstrålning eftersom det är det mest effektiva alternativet för de flesta situationer som jag fortfarande knappt kan spela worlds higher than level 25 because of the way enemies scale even with my pretty effective gear and warframe because i dont have a common team to play with and randoms usually lag so badly the game stutters or they do l iterally everything means its not much fun i have completed pretty much every planet boss because i was bored and wanted to fight them and to collect thier drops, but if i want to play on higher level worlds i have to have grenade rocket launcher weapons it seems because of high damage otherwise i cant use any real playstyle of my own because the enemies get alerted with anything else i like a stealthy playstyle, which cannot be done by having other players for obvious reasons, and usually wont work well anyway because damage alerts them. thats why the trading system isnt very good because i want to be able to get rid of the stuff i dont want so i can atleast do something other than playing the low level worlds 40,000 times because thats pretty much the basis for what is possible unless i go full prime which i cannot even do because RNG and randoms usually not being very helpful, and because high level good prime stuff is only available with tier 3-4 which can kill even a group of well modded warframes and weapons easily but i cant trade for anything, cand sell the junk stuff because credits really have no major role, im often close to zero credits but whenever i need a few thousand or a million its not difficult to gather them within a couple minutes but should i want to be able to play with new warframes or weapons i want to test out then i am out of luck unless i wish to get rid of one of the two warframes i have meaning i might limit myself on a warframe that might be better in a specific type of situation such as ember which is very tough when using world on fire against most things essentially if someone wants to play higher level worlds or do most quests, and definatly want to do sorties they have to have either a super strong group to carry them, or they need to be able to trade to get things if they cant get the stuff themselves for whatever reason thats why it needs something set up so i can actually try out other things in the game more often instead of ha ving to avoid the main bulk of the game because i will almost instantly die to high enemies even when modded for high health shields and damage. Trading Systems What Is A Trading System. A trading system is simply a group of specific rules, or parameters, that determine entry and exit points for a given equity These points, known as signals, are often marked on a chart in real time and prompt the immediate execution of a trade. Here are some of the most common technical analysis tools used to construct the parameters of trading systems. Moving averages MA. Relative strength. Bollinger Bands. Often, two or more of these forms of indicators will be combined in the creation of a rule For example, the MA crossover system uses two moving average parameters, the long-term and the short-term, to create a rule buy when the short-term crosses above the long term, and sell when the opposite is true In other cases, a rule uses only one indicator For example, a system might have a rule that forbids any b uying unless the relative strength is above a certain level But it is a combination of all these kinds of rules that makes a trading system. MSFT Moving Average Cross-Over System Using 5 and 20 Moving Averages. Because the success of the overall system depends on how well the rules perform, system traders spend time optimizing in order to manage risk increase the amount gained per trade and attain long-term stability This is done by modifying different parameters within each rule For example, to optimize the MA crossover system, a trader would test to see which moving averages 10-day, 30-day, etc work best, and then implement them But optimization can improve results by only a small margin - it s the combination of parameters used that will ultimately determine the success of a system. Advantages So, why might you want to adopt a trading system. It takes all emotion out of trading - Emotion is often cited as one of the biggest flaws of individual investors Investors who are unable to cope with losses second guess their decisions and end up losing money By strictly following a pre-developed system, system traders can forgo the need to make any decisions once the system is developed and established, trading is not empirical because it is automated By cutting down on human inefficiencies, system traders can increase profits. It can save a lot of time - Once an effective system is developed and optimized little to no effort is required by the trader Computers are often used to automate not only the signal generation, but also the actual trading, so the trader is freed from spending time on analysis and making trades. It s easy if you let others do it for you - Need all of the work done for you Some companies sell trading systems that they have developed Other companies will give you the signals generated by their internal trading systems for a monthly fee Be careful, though - many of these companies are fraudulent Take a close look at when the results they boast about were ta ken After all, it s easy to win in the past Look for companies that offer a trial, which lets you test out the system in real-time. Disadvantages We ve looked at the main advantages of working with a trading system, but the approach also has its drawbacks. Trading systems are complex - This is their biggest drawback In the developmental stages, trading systems demand a solid understanding of technical analysis, the ability to make empirical decisions and a thorough knowledge of how parameters work But even if you are not developing your own trading system, it s important to be familiar with the parameters that make up the one you are using Acquiring all of these skills can be a challenge. You must be able to make realistic assumptions and effectively employ the system - System traders must make realistic assumptions about transaction costs These will consist of more than commission costs - the difference between the execution price and the fill price is a part of transaction costs Bear in mind, it is often impossible to test systems accurately, causing a degree of uncertainty when bringing the system live Problems that occur when simulated results differ greatly from actual results are known as slippage Effectively dealing with slippage can be a major roadblock to deploying a successful system. Development can be a time-consuming task - A lot of time can go into developing a trading system to get it running and working properly Devising a system concept and putting it into practice involves plenty of testing, which takes a while Historical backtesting takes a few minutes however, back testing alone is not sufficient Systems must also be paper traded in real time in order to ensure reliability Finally, slippage may cause traders to make several revisions to their systems even after deployment. Do They Work There are a number internet scams related to system trading, but there are also many legitimate, successful systems Perhaps the most famous example is the one developed and implemented by Richard Dennis and Bill Eckhardt, who are the Original Turtle Traders In 1983, these two had a dispute over whether a good trader is born or made So, they took some people off the street and trained them based on their now-famous Turtle Trading System They gathered 13 traders and ended up making 80 annually over the next four years Bill Eckhardt once said, anyone with average intelligence can learn to trade This is not rocket science However, it is much easier to learn what you should do in trading than to do it Trading systems are becoming more and more popular among professional traders, fund managers and individual investors alike - perhaps this is a testament to how well they work. Dealing with Scams When looking to purchase a trading system, it can be difficult to find a trustworthy business But most scams can be spotted by common sense For example, a guarantee of 2,500 yearly is clearly outrageous as it promises that with only 5,000 you could make 125,000 in on e year and then through compounding for five years, 48,828,125,000 If this were true, wouldn t the creator trade his or her way to becoming a billionaire. Other offers, however, are more difficult to decode, but a common way to avoid scams is to seek out systems that offer a free trial That way you can test the system yourself Never blindly trust the the business boasts about It is also a good idea to contact others that have used the system, to see whether they can affirm its reliability and profitability. Conclusion Developing an effective trading system is by no means an easy task It requires a solid understanding of the many parameters available, the ability to make realistic assumptions and the time and dedication to develop the system However, if developed and deployed properly, a trading system can yield many advantages It can increase efficiency, free up time and, most importantly, increase your profits.

No comments:

Post a Comment